Az áruház kezelése

kosar_kep

Az áruház kezelése

Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket.

Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást.

A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés

Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges.

A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, majd adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek akár regisztráció nélkül is.

A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre.

A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek.

A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, láthatja az árát, leírását, képét, illetve itt teheti kosarába a terméket.

Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

rock_diszkont_logo


Rendelés

Saját raktárkészletünk közel 9000 féle termékből áll, így a raktáron lévőket azonnal átveheti üzletünkben a nyitvatartási idő alatt, vagy 1-2 munkanapos határidővel tudjuk szállítani.

Azok a termékek melyek nincsenek raktáron de rendelhetők, a terméknél feltüntetett határidő alatt próbáljuk beszerezni.

A becsült szállítási időket szállító partnereink adják meg. A becslés átlagos beérkezési időt jelent, nem vállalunk felelősséget az esetleges változásokért (pl. hamarabb, vagy későbbi érkezés).

Az esetleges árfolyam-ingadozás és a beszerzési árak módosulása miatt üzletünk fenntartja az árváltozás jogát. Az árváltozás indokolt esetben a már megrendelt termékek árát is érintheti.

warningTöbb termékünk nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján szerezzük be külföldi partnerünktől.

Ezekre a termékekre megrendelésünket a külföldi partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és az esetleges szállítási költség megfizetésre került.
 
Raktáron nem lévő termékek esetén a becsült várakozási idő a "Termék állapot"-nál van feltüntetve, piros színnel kiemelve.
Természetesen igyekszünk minden rendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni!


Fentiek ismeretében, amennyiben elfogadja, úgynevezett DÍJBEKÉRŐ-t küldünk Önnek.

A díjbekérő egy olyan bizonylat, melyet a megrendelést követően az eladó küld a vevő részére, ami alapján a vevő kifizetheti az általa rendelt termék vagy szolgáltatás ellenértékét.
Választható fizetési módok: PayPal, Bankkártya, Banki átutalás - Közvetlen utalással cégünk számlájára

A kiegyenlített Díjbekérő után a vásárlásáról elektronikus számlát (e-számla, távszámla) állítunk ki a megrendelésében szereplő adatok alapján, és a megadott email címre küldjük.
A megrendelésében szereplő termék(ek)-et megrendeljük Önnek, amint beérkezik, haladéktalanul értesítjük Önt az átvétel vagy szállítás időpontjáról.

Ha esetlegesen nem tudjuk az adott megrendelést akár határidőre, akár fizikailag teljesíteni, de a megrendelő azt előre kifizette, a vételárat és az esetleges szállítási díjat visszautaljuk. Ilyen esetben e-mailen vagy telefonon felvesszük a kapcsolatot megrendelőinkkel.

Sajnos egyre gyakoribb, hogy a vásárlók hajlamosak könnyelműen megrendelni a termékeket, majd azt a kiszállításkor nem veszik át, vagy törlik a rendelést a csomag kézbesítése előtt, mert:
  -  időközben meggondolta magát
  -  elfelejti
  -  a megrendelés leadásakor még volt rá pénze, de mire a csomag odaért már elfogyott az erre szánt összeg
  -  vásárolt már időközben egy másik terméket (vagy eleve több áruházból rendelt, tudva azt, hogy az elsőnek odaérkező árut fogja átvenni, a később érkezőket nem, nem törődve azzal, hogy ezzel az áruháznak kárt okoz)
  -  eleve csalási szándékkal történt a vásárlás

warning Webáruházunkban minden termék mellett feltüntetjük, hogy raktáron rendelkezésre áll-e. Ennek ellenére az árukészlet gyors változása miatt előfordulhat, hogy a termék weboldalunkon megrendelhető, de valós raktárkészlettel már nem rendelkezünk belőle. Az ebből fakadó kellemetlenségek érdekében kérjük érdeklődjön telefonon az aktuális raktárkészletről!

A termék állapota státusz csak a már beérkezett megrendelések feldolgozása után frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Ha valaki Ön előtt már megrendelte ezt a terméket, annak az árucikknek a valós megléte csak a számlája elkészülte után módosul. Munkaidőn kívül a készlet a megrendelésekkel nem módosul.

Ha egy megrendelésen belül több, eltérő szállítási határidejű termék szerepel, a megrendelt valamennyi termék beérkezését megvárjuk, így a leghosszabb szállítási határidőt szükséges figyelembe venni.

Ha a kosárban több termék is van és legalább egy előre fizetéses, akkor a fizetési módok közül csak az előre fizetés választható, utánvétes fizetés nem.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
Köszönjük megértését!

Általános Szerződési Feltételek

A megrendelés jóváhagyásával, illetve elküldésével szerződés jön létre a Rock Diszkont / Gyémánt Ervin egyéni vállalkozó (továbbiakban, mint Kereskedő) és a megrendelést küldő személy között (továbbiakban, mint Megrendelő).

Megrendelő a webáruházban megismeri a terméket, annak paramétereit, tulajdonságait és jellegzetességeit. Tájékoztatást kap az árakról, fizetési feltételekről, szállítási módokról, valamint minden egyéb, a termékre és a megrendelésre vonatkozó adatról.

A vevő a megrendelés elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy megismerte, megértette, és magára nézve kötelezően elfogadja az Általános Szerződési Feltételeinket.

Kereskedő kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy minden megrendelést a tőle elvárható legnagyobb körültekintéssel, odafigyeléssel kezel és teljesít. Megrendelő kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy a megrendelt terméket átveszi, és annak vételárát megfizeti.

A megrendelést visszaigazoló e-mail kizárólag arra szolgál, hogy tájékoztassa a Vásárlót a megrendelésének megérkezéséről.

A visszaigazoló e-mail nem minősül a Kereskedő részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, és a visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Kereskedő és a Vásárló között.

Amennyiben a Kereskedő a termék elérhetőségéről a kínálatában szereplő feltételekkel nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

Az elállás joga az üzletünkben történő személyes átvétel, illetve futárszolgálattal vagy postával történő szállítás esetén is gyakorolható.
Vállalkozásunk visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.

A Megrendelő a rendelés leadásával az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy a vásárlásáról e-számlát állítsunk ki a megrendelésében szereplő adatok alapján, és a megadott email címre kiküldjük azt.

A Kereskedő kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.

Mindezek alapján a Megrendelő, aki elektronikus úton adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás) kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő elektronikus Számlát kap a rendeléséről.

Az így kiállított elektronikus Számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

Azok a Megrendelők, akik az online megrendelés során a személyes átvételt választották, üzletünkben kapnak nyomtatott számlát az eladótól.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió által életre hívott Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés miatt a webáruházhoz kapcsolódóan a Kereskedői Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) kiegészítése szükséges.
 
A kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR


Megrendelés:

Érvényes rendelést regisztráció nélkül is feladhat.

A megrendeléskor, vagy esetleges regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni.

Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból.

Helyezze kosarába a kívánt termékeket! Majd a Megrendelés gombra kattintva választhat átvételi módot. Amennyiben futárszolgálattal kéri, úgy a szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő végösszeget.

A megrendelt terméket üzletünkben a nyitva tartási időben személyesen is átveheti.
Amennyiben üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt terméket, ezt általános esetben a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül meg kell tennie, ezután a megrendelést semmisnek tekintjük és a terméket újra eladásra kínáljuk. Amennyiben ettől eltérő átvételi időpontot kér, kérjük a megrendelés visszaigazolását követően külön (e-mail vagy telefon) útján jelezze!

Hétköznap 10 - 18 óráig
szombaton 10 - 13 óráig

Telefon: +36 1 341-3350
E-mail: rockaruhaz kukac gmail.com

Szállítási módok és díjaik:
postas 
A csomagokat belföldre a GLS Futárszolgálattal küldjük.

A csomagok házhoz történő kézbesítése munkanapokon történik 9 és 17 óra közötti időszakban. A futár pontos érkezéséről nem tudunk információval szolgálni, csak az érkezés napját tudjuk előre megmondani. Erről legalább egy nappal a csomag érkezése előtt e-mail-ben tájékoztatjuk Önt.

Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű például a munkahelyi címet megadni, vagy válassza a GLS CsomagPont-ra történő kézbesítést!

Magyarországon több mint 270 településen, több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol átvehetik a címzettek a csomagokat.

terminal

Futárszolgálattal történő kézbesítés esetén házhoz szállításnál, a fizetés készpénzzel vagy bankkártyával történik.

GLS CsomagPont-ra szállítás esetén a bankkártyás fizetés jelenleg a Pátria szaküzletekben működő GLS CsomagPontokban megoldott, a többi GLS CsomagPonton készpénzzel lehet az utánvétet rendezni.

Az online vásárlásoknál a megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket.

GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Ön már a megrendelés előtt kiválaszthatja az Önnek megfelelő átvételi pontot. Szükség esetén több, akár 4 átvevő nevet is megadhat (amennyiben nem Ön fogja átvenni), amivel gördülékennyé teheti a csomagátvételt.

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR

gls_csomagpont_logo

A GLS kereső programmal akár most is megnézheti a GLS CSOMAGPONT ÁTVEVŐHELYEK CÍMEIt.

Az áru kiszállításának költségei több részből tevődnek össze. A speciális bélelt boríték vagy karton doboz, a küldemény, az ajánlás és az esetleges utánvétel díja összegződik.

Összegtől, súlytól, mérettől és darabszámtól függetlenül minden csomag kiszállítási díja az alábbiak szerint alakul:

GLS CsomagPontra történő kiszállítás esetén:
Előre utalás vagy bankkártyás előre fizetés esetén: 1690,- Ft. (30.000 Ft rendelési érték felett INGYENES.)
Utánvétes fizetés esetén: 2090,- Ft. (Némely CsomagPonton bankkártyás fizetés is lehetséges!)

Házhozszállítás esetén:
Előre utalás vagy bankkártyás előre fizetés esetén: 2290,- Ft.
Utánvétes fizetés esetén: 2590,- Ft.

Választható fizetési módok: Utánvét (fizetés a futárnak), vagy előre fizetés (Bankkártya, Banki átutalás, PayPal, Barion)

Javasoljuk, válassza az előre fizetés lehetőséget, hogy megspórolja a futárcég utánvét szolgáltatásának a költségét!

Természetesen budapesti üzletünkben személyesen is átveheti rendelését, ekkor csak az áru ellenértékét kell kifizetnie, akár készpénzben, akár bankkártyával.

A feltüntetett árak kizárólag Magyarország területére való kiszállítás esetére érvényesek, az áfát tartalmazzák.


Fizetés bankkártyával vagy átutalással:

terminalsimplepay

A mai internetes kereskedelemben elengedhetetlen, hogy a vásárlóknak biztosítva legyen egy azonnali fizetési lehetőség.

A Simple Kártyaelfogadási rendszer támogatja a VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro és American Express kártyákkal történő fizetést.

Simple online fizetési szolgáltatás: Az OTP Mobil Kft. elektronikus fizetési szolgáltatása.

Ne vesztegesse az idejét és borzolja az idegeit. Fizessen gyorsan néhány kattintással!

Minden tranzakcióval kapcsolatos adattovábbítás SSL (Secure Socket Layer) titkosított csatornán keresztül történik.

A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

Az általunk kibocsátott számláról Ön emailben kap értesítést. Az emailben található linkre kattintva megtekintheti a kiállított díjbekérőt, és azonnal végrehajthatja az online fizetést is.

Bankkártyás fizetés:
- A vásárlás értéke pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.
- A kártyabirtokosok számára díjmentes a tranzakció.

Banki átutalás:
- Banki átutalás fizetési szolgáltatás keretében a Simple vállalta a banki átutalással történő fizetések teljes körű kezelését fizetéstől elszámolásig.
- A tranzakció elindításának megtörténtéről az értesítés pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.

Bármelyik fenti fizetési mód választása esetén Ön közvetlenül a Simple számára juttatja el a vásárlás ellenértékét. A fizetett összeg megérkezik a Simple bankszámlájára, erről azonnal értesítést kap a Rock Diszkont.
- A Simple-től kapott értesítés alapján történik a megrendelés teljesítése, biztosítva, hogy a termék ellenértéke biztosan meg fog érkezni.

Online fizetés Paypal-lal
- A PayPal a világ legnépszerűbb online fizetési módja, több mint 150 millióan használják a világ 190 országában.
- A kereskedő nem lát banki adatokat a PayPal-lal történő fizetéskor. Ráadásul az átutalt pénz azonnal a címzetthez kerül, nincsenek várakozási idők, mint a banki átutalásoknál (habár itthon már a banki átutalások is felgyorsultak).
- A fizetés az ügyfelek számára ingyenes, de a kereskedők díjat fizetnek. 

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió által életre hívott Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés miatt az OTP Mobil Kft. SimplePay szolgáltatásához kapcsolódóan a Kereskedői Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) kiegészítése szükséges.
 
Az OTP Mobil Kft. digitális aláírásával ellátott kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR

worldwide-shipping

Amennyiben Ön, mint külföldi állampolgár vagy külföldre szállítással szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat:
postas  packeta
A kézbesítést a GLS és a Packeta Group országonként eltérő csomagszállító szerződött partnereivel juttatja házhoz. Best Delivery Solution opcióként a lehető legjobb megoldást választja ki a csomag házhozszállítását illetően.

Házhozszállítás (Home Delivery) előrefizetéssel (by prepayment) Česká Republika (CZ), Polska (PL), Románia (RO), Slovensko (SK), Deutschland (DE), Österreich (AT), België (BE), Nederland (NL) = 5990,- HUF
Házhozszállítás (Home Delivery) előrefizetéssel (by prepayment) France (FR), Italia (IT) = 12990,- HUF