Az áruház kezelése
Az áruház kezelése
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket.
Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást.
A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.
Böngészés
Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges.
A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, majd adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek akár regisztráció nélkül is.
A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre.
A főoldalon található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek.
A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, láthatja az árát, leírását, képét, illetve itt teheti kosarába a terméket.
Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.
Rendelés
Saját raktárkészletünk közel 9000 féle termékből áll, így a raktáron lévőket azonnal átveheti üzletünkben a nyitvatartási idő alatt, vagy 1-2 munkanapos határidővel tudjuk szállítani.
Azok a termékek melyek nincsenek raktáron de rendelhetők, a terméknél feltüntetett határidő alatt próbáljuk beszerezni.
A becsült szállítási időket szállító partnereink adják meg. A becslés átlagos beérkezési időt jelent, nem vállalunk felelősséget az esetleges változásokért (pl. hamarabb, vagy későbbi érkezés).
Az esetleges árfolyam-ingadozás és a beszerzési árak módosulása miatt üzletünk fenntartja az árváltozás jogát. Az árváltozás indokolt esetben a már megrendelt termékek árát is érintheti.
Webáruházunkban minden termék mellett feltüntetjük, hogy raktáron rendelkezésre áll-e. Ennek ellenére az árukészlet gyors változása miatt előfordulhat, hogy a termék weboldalunkon megrendelhető, de valós raktárkészlettel már nem rendelkezünk belőle. Az ebből fakadó kellemetlenségek érdekében kérjük érdeklődjön telefonon az aktuális raktárkészletről!
A termék állapota státusz csak a már beérkezett megrendelések feldolgozása után frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Ha valaki Ön előtt már megrendelte ezt a terméket, annak az árucikknek a valós megléte csak a számlája elkészülte után módosul. Munkaidőn kívül a készlet a megrendelésekkel nem módosul.
Ha egy megrendelésen belül több, eltérő szállítási határidejű termék szerepel, a megrendelt valamennyi termék beérkezését megvárjuk, így a leghosszabb szállítási határidőt szükséges figyelembe venni.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
Köszönjük megértését!
Általános Szerződési Feltételek
A megrendelés jóváhagyásával, illetve elküldésével szerződés jön létre a Rock Diszkont / Gyémánt Ervin egyéni vállalkozó (továbbiakban, mint Kereskedő) és a megrendelést küldő személy között (továbbiakban, mint Megrendelő).
Megrendelő a webáruházban megismeri a terméket, annak paramétereit, tulajdonságait és jellegzetességeit. Tájékoztatást kap az árakról, fizetési feltételekről, szállítási módokról, valamint minden egyéb, a termékre és a megrendelésre vonatkozó adatról.
A vevő a megrendelés elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy megismerte, megértette, és magára nézve kötelezően elfogadja az Általános Szerződési Feltételeinket.
Kereskedő kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy minden megrendelést a tőle elvárható legnagyobb körültekintéssel, odafigyeléssel kezel és teljesít. Megrendelő kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy a megrendelt terméket átveszi, és annak vételárát megfizeti.
A megrendelést visszaigazoló e-mail kizárólag arra szolgál, hogy tájékoztassa a Vásárlót a megrendelésének megérkezéséről.
A visszaigazoló e-mail nem minősül a Kereskedő részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, és a visszaigazolással érvényes szerződés nem jön létre a Kereskedő és a Vásárló között.
Amennyiben a Kereskedő a termék elérhetőségéről a kínálatában szereplő feltételekkel nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Az elállás joga az üzletünkben történő személyes átvétel, illetve futárszolgálattal vagy postával történő szállítás esetén is gyakorolható.
Vállalkozásunk visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
A Megrendelő a rendelés leadásával az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy a vásárlásáról e-számlát állítsunk ki a megrendelésében szereplő adatok alapján, és a megadott email címre kiküldjük azt.
A Kereskedő kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.
Mindezek alapján a Megrendelő, aki elektronikus úton adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás) kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő elektronikus Számlát kap a rendeléséről.
Az így kiállított elektronikus Számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
Azok a Megrendelők, akik az online megrendelés során a személyes átvételt választották, üzletünkben kapnak nyomtatott számlát az eladótól.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió által életre hívott Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés miatt a webáruházhoz kapcsolódóan a Kereskedői Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) kiegészítése szükséges.
A kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR
Megrendelés:
Érvényes rendelést regisztráció nélkül is feladhat.
A megrendeléskor, vagy esetleges regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni.
Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból.
Helyezze kosarába a kívánt termékeket! Majd a Megrendelés gombra kattintva választhat átvételi módot. Amennyiben futárszolgálattal kéri, úgy a szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő végösszeget.
A megrendelt terméket üzletünkben a nyitva tartási időben személyesen is átveheti.
Amennyiben üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt terméket, ezt általános esetben a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül meg kell tennie, ezután a megrendelést semmisnek tekintjük és a terméket újra eladásra kínáljuk. Amennyiben ettől eltérő átvételi időpontot kér, kérjük a megrendelés visszaigazolását követően külön (e-mail vagy telefon) útján jelezze!
Hétköznap 10 - 18 óráig
szombaton 10 - 13 óráig
Telefon: +36 1 341-3350
E-mail: rockaruhaz kukac gmail.com
Szállítási módok és díjaik:
A csomagokat belföldre a GLS Futárszolgálattal küldjük.
A csomagok házhoz történő kézbesítése munkanapokon történik 9 és 17 óra közötti időszakban. A futár pontos érkezéséről nem tudunk információval szolgálni, csak az érkezés napját tudjuk előre megmondani. Erről legalább egy nappal a csomag érkezése előtt e-mail-ben tájékoztatjuk Önt.
Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű például a munkahelyi címet megadni, vagy válassza a GLS CsomagPont-ra történő kézbesítést!
Magyarországon több mint 270 településen, több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol átvehetik a címzettek a csomagokat.
Futárszolgálattal történő kézbesítés esetén házhoz szállításnál, a fizetés készpénzzel vagy bankkártyával történik.
GLS CsomagPont-ra szállítás esetén a bankkártyás fizetés jelenleg a Pátria szaküzletekben működő GLS CsomagPontokban megoldott, a többi GLS CsomagPonton készpénzzel lehet az utánvétet rendezni.
Az online vásárlásoknál a megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket.
GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
Ön már a megrendelés előtt kiválaszthatja az Önnek megfelelő átvételi pontot. Szükség esetén több, akár 4 átvevő nevet is megadhat (amennyiben nem Ön fogja átvenni), amivel gördülékennyé teheti a csomagátvételt.
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR
A GLS kereső programmal akár most is megnézheti a GLS CSOMAGPONT ÁTVEVŐHELYEK CÍMEIt.
Az áru kiszállításának költségei több részből tevődnek össze. A speciális bélelt boríték vagy karton doboz, a küldemény, az ajánlás és az esetleges utánvétel díja összegződik.
Összegtől, súlytól, mérettől és darabszámtól függetlenül minden csomag kiszállítási díja az alábbiak szerint alakul:
GLS CsomagPontra történő kiszállítás esetén:
Előre utalás vagy bankkártyás előre fizetés esetén: 1490,- Ft. (30.000 Ft rendelési érték felett INGYENES.)
Utánvétes fizetés esetén: 1790,- Ft. (Némely CsomagPonton bankkártyás fizetés is lehetséges!)
Házhozszállítás esetén:
Előre utalás vagy bankkártyás előre fizetés esetén: 1990,- Ft.
Utánvétes fizetés esetén: 2290,- Ft.
Természetesen budapesti üzletünkben személyesen is átveheti rendelését, ekkor csak az áru ellenértékét kell kifizetnie, akár készpénzben, akár bankkártyával.
A feltüntetett árak kizárólag Magyarország területére való kiszállítás esetére érvényesek, az áfát tartalmazzák.
Fizetés bankkártyával vagy átutalással:
A mai internetes kereskedelemben elengedhetetlen, hogy a vásárlóknak biztosítva legyen egy azonnali fizetési lehetőség.
A Simple Kártyaelfogadási rendszer támogatja a VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro és American Express kártyákkal történő fizetést.
Simple online fizetési szolgáltatás: Az OTP Mobil Kft. elektronikus fizetési szolgáltatása.
Ne vesztegesse az idejét és borzolja az idegeit. Fizessen gyorsan néhány kattintással!
Minden tranzakcióval kapcsolatos adattovábbítás SSL (Secure Socket Layer) titkosított csatornán keresztül történik.
A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
Az általunk kibocsátott számláról Ön emailben kap értesítést. Az emailben található linkre kattintva megtekintheti a kiállított díjbekérőt, és azonnal végrehajthatja az online fizetést is.
Bankkártyás fizetés:
- A vásárlás értéke pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.
- A kártyabirtokosok számára díjmentes a tranzakció.
Banki átutalás:
- Banki átutalás fizetési szolgáltatás keretében a Simple vállalta a banki átutalással történő fizetések teljes körű kezelését fizetéstől elszámolásig.
- A tranzakció elindításának megtörténtéről az értesítés pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.
Bármelyik fenti fizetési mód választása esetén Ön közvetlenül a Simple számára juttatja el a vásárlás ellenértékét. A fizetett összeg megérkezik a Simple bankszámlájára, erről azonnal értesítést kap a Rock Diszkont.
- A Simple-től kapott értesítés alapján történik a megrendelés teljesítése, biztosítva, hogy a termék ellenértéke biztosan meg fog érkezni.
Online fizetés Paypal-lal
- A PayPal a világ legnépszerűbb online fizetési módja, több mint 150 millióan használják a világ 190 országában.
- A kereskedő nem lát banki adatokat a PayPal-lal történő fizetéskor. Ráadásul az átutalt pénz azonnal a címzetthez kerül, nincsenek várakozási idők, mint a banki átutalásoknál (habár itthon már a banki átutalások is felgyorsultak).
- A fizetés az ügyfelek számára ingyenes, de a kereskedők díjat fizetnek.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió által életre hívott Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés miatt az OTP Mobil Kft. SimplePay szolgáltatásához kapcsolódóan a Kereskedői Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) kiegészítése szükséges.
Az OTP Mobil Kft. digitális aláírásával ellátott kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR
Amennyiben Ön, mint külföldi állampolgár vagy külföldre szállítással szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat:
A kézbesítést a GLS és a Packeta Group országonként eltérő csomagszállító szerződött partnereivel juttatja házhoz. Best Delivery Solution opcióként a lehető legjobb megoldást választja ki a csomag házhozszállítását illetően.
Házhozszállítás (Home Delivery) előrefizetéssel (by prepayment) Česká Republika (CZ), Polska (PL), Románia (RO), Slovensko (SK), Deutschland (DE), Österreich (AT), België (BE), Nederland (NL) = 4990,- HUF
Házhozszállítás (Home Delivery) előrefizetéssel (by prepayment) France (FR), Italia (IT) = 7990,- HUF
Ordering from abroad:
If you would like to order, first of all, you have to sign up or create an account to our website. You have to give valid information about yourself!
After the registration, please add your orders to cart and choose the personal takeover.
You can write your postcode and your favourable total amount's calculation to the Notes.
When your order arrives to us, we will calculate your total amount + shipping cost, and we will send a reply e-mail about it.
You have to pay the amount of money by PayPal.
If the transfer is succesful, we will send your package immediately!
Bestellungen aus dem Ausland:
Gültige Bestellung nur nach der Registrierung und den Angaben der Daten.
Nach der Registrierung die gewünschten Waren in den Bestellkorb, wählen Sie den persönlichen Empfang!
In den Bemerkung Feld können Sie die vollständige Postleitzahl eintragen, und Sie bitten die Endsumme.
Sobald die Bestellung bei uns eingegangen ist, werden wir von den Versandkosten und den Warenwert zusammen die Endsumme berechnen, und das in einer e-Mail Ihnen zusenden.
Die Endsumme wird dann durch Paypal überwiesen.
Nach Eingang dieser Gesamtsumme verschicken wir das Paket.