Szállítás és garancia
A megrendelt terméket üzletünkben a nyitva tartási időben személyesen is átveheti.
Amennyiben üzletünkben kívánja átvenni a megrendelt terméket, ezt általános esetben a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül meg kell tennie, ezután a megrendelést semmisnek tekintjük és a terméket újra eladásra kínáljuk. Amennyiben ettől eltérő átvételi időpontot kér, kérjük a megrendelés visszaigazolását követően külön (e-mail vagy telefon) útján jelezze!
Saját raktárkészletünk közel 9000 féle termékből áll, így a raktáron lévőket azonnal átveheti üzletünkben a nyitvatartási idő alatt, vagy 1-2 munkanapos határidővel tudjuk szállítani.
Azok a termékek amik nincsenek raktáron de rendelhetők, a terméknél feltüntetett határidő alatt próbáljuk beszerezni.
A becsült szállítási időket szállító partnereink adják meg. A becslés átlagos beérkezési időt jelent, nem vállalunk felelősséget az esetleges változásokért (pl. hamarabb, vagy későbbi érkezés).
Több termékünk nincs raktáron, hanem azt a Vevői megrendelés alapján szerezzük be külföldi partnerünktől.
Ezekre a termékekre megrendelésünket a külföldi partner felé akkor adjuk le, ha a vételár és az esetleges szállítási költség megfizetésre került.
Raktáron nem lévő termékek esetén a becsült várakozási idő a "Termék állapot"-nál van feltüntetve, piros színnel kiemelve.
Természetesen igyekszünk minden rendelést a lehető legrövidebb határidővel teljesíteni!
Fentiek ismeretében, amennyiben elfogadja, úgynevezett DÍJBEKÉRŐ-t küldünk Önnek.
A díjbekérő egy olyan bizonylat, melyet a megrendelést követően az eladó küld a vevő részére, ami alapján a vevő kifizetheti az általa rendelt termék vagy szolgáltatás ellenértékét.
Választható fizetési módok: PayPal, Bankkártya, Banki átutalás - Közvetlen utalással cégünk számlájára
A kiegyenlített Díjbekérő után a vásárlásáról elektronikus számlát (e-számla, távszámla) állítunk ki a megrendelésében szereplő adatok alapján, és a megadott email címre küldjük.
A megrendelésében szereplő termék(ek)-et megrendeljük Önnek, amint beérkezik, haladéktalanul értesítjük Önt az átvétel vagy szállítás időpontjáról.
Ha esetlegesen nem tudjuk az adott megrendelést akár határidőre, akár fizikailag teljesíteni, de a megrendelő azt előre kifizette, a vételárat és az esetleges szállítási díjat visszautaljuk. Ilyen esetben e-mailen vagy telefonon felvesszük a kapcsolatot megrendelőinkkel.
Sajnos egyre gyakoribb, hogy a vásárlók hajlamosak könnyelműen megrendelni a termékeket, majd azt a kiszállításkor nem veszik át, vagy törlik a rendelést a csomag kézbesítése előtt, mert:
- időközben meggondolta magát
- elfelejti
- a megrendelés leadásakor még volt rá pénze, de mire a csomag odaért már elfogyott az erre szánt összeg
- vásárolt már időközben egy másik terméket (vagy eleve több áruházból rendelt, tudva azt, hogy az elsőnek odaérkező árut fogja átvenni, a később érkezőket nem, nem törődve azzal, hogy ezzel az áruháznak kárt okoz)
- eleve csalási szándékkal történt a vásárlás
Webáruházunkban minden termék mellett feltüntetjük, hogy raktáron rendelkezésre áll-e. Ennek ellenére az árukészlet gyors változása miatt előfordulhat, hogy a termék weboldalunkon megrendelhető, de valós raktárkészlettel már nem rendelkezünk belőle. Az ebből fakadó kellemetlenségek érdekében kérjük érdeklődjön telefonon az aktuális raktárkészletről!
A termék állapota státusz csak a már beérkezett megrendelések feldolgozása után frissül, így nem tekinthető percre pontosnak. Ha valaki Ön előtt már megrendelte ezt a terméket, annak az árucikknek a valós megléte csak a számlája elkészülte után módosul. Munkaidőn kívül a készlet a megrendelésekkel nem módosul.
Ha egy megrendelésen belül több, eltérő szállítási határidejű termék szerepel, a megrendelt valamennyi termék beérkezését megvárjuk, így a leghosszabb szállítási határidőt szükséges figyelembe venni.
Ha a kosárban több termék is van és legalább egy előre fizetéses, akkor a fizetési módok közül csak az előre fizetés választható, utánvétes fizetés nem.
Köszönjük megértését!
Az esetleges árfolyam-ingadozás és a beszerzési árak módosulása miatt üzletünk fenntartja az árváltozás jogát. Az árváltozás indokolt esetben a már megrendelt termékek árát is érintheti.
Általános Szerződési Feltételek
A megrendelés jóváhagyásával, illetve elküldésével szerződés jön létre a Rock Diszkont / Gyémánt Ervin egyéni vállalkozó (továbbiakban, mint Kereskedő) és a megrendelést küldő személy között (továbbiakban, mint Megrendelő).
Megrendelő a webáruházban megismeri a terméket, annak paramétereit, tulajdonságait és jellegzetességeit. Tájékoztatást kap az árakról, fizetési feltételekről, szállítási módokról, valamint minden egyéb, a termékre és a megrendelésre vonatkozó adatról.
A vevő a megrendelés elküldésével egyidejűleg kijelenti, hogy megismerte, megértette, és magára nézve kötelezően elfogadja az Általános Szerződési Feltételeinket.
Kereskedő kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy minden megrendelést a tőle elvárható legnagyobb körültekintéssel, odafigyeléssel kezel és teljesít. Megrendelő kötelezettséget vállal arra vonatkozóan, hogy a megrendelt terméket átveszi, és annak vételárát megfizeti.
A Megrendelő a rendelés leadásával az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kifejezetten hozzájárul, hogy a vásárlásáról e-számlát állítsunk ki a megrendelésében szereplő adatok alapján, és a megadott email címre kiküldjük azt.
A Kereskedő kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.
Mindezek alapján a Megrendelő, aki elektronikus úton adja le megrendelését és szállítással (átvételi pont, házhozszállítás) kívánja a terméket átvenni, minden esetben a fentieknek megfelelő elektronikus Számlát kap a rendeléséről.
Az így kiállított elektronikus Számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.
Azok a Megrendelők, akik az online megrendelés során a személyes átvételt választották, üzletünkben kapnak nyomtatott számlát az eladótól.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió által életre hívott Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés miatt a webáruházhoz kapcsolódóan a Kereskedői Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) kiegészítése szükséges.
A kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR
Hétköznap 10 - 18 óráig
szombaton 10 - 13 óráig
Telefon: +36 1 341-3350
E-mail: rockaruhaz kukac gmail.com
Szállítási információk:
A csomagokat belföldre a GLS Futárszolgálattal küldjük.
A csomagok házhoz történő kézbesítése munkanapokon történik 9 és 17 óra közötti időszakban. A futár pontos érkezéséről nem tudunk információval szolgálni, csak az érkezés napját tudjuk előre megmondani. Erről legalább egy nappal a csomag érkezése előtt e-mail-ben tájékoztatjuk Önt.
Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű például a munkahelyi címet megadni, vagy válassza a GLS CsomagPont-ra történő kézbesítést!
Futárszolgálattal történő kézbesítés esetén házhoz szállításnál, a fizetés készpénzzel vagy bankkártyával történik.
GLS CsomagPont-ra szállítás esetén a bankkártyás fizetés jelenleg a Pátria szaküzletekben működő GLS CsomagPontokban megoldott, a többi GLS CsomagPonton készpénzzel lehet az utánvétet rendezni.
Az online vásárlásoknál a megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül.
Magyarországon több mint 270 településen, több mint 650 GLS CsomagPont van, ahol átvehetik a címzettek a csomagokat.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket.
GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
Ön már a megrendelés előtt kiválaszthatja az Önnek megfelelő átvételi pontot. Szükség esetén több, akár 4 átvevő nevet is megadhat (amennyiben nem Ön fogja átvenni), amivel gördülékennyé teheti a csomagátvételt. Rendelése befejezése előtt a "Megjegyzés" rovatba írja be a kiválasztott átvételi pont nevét, címét, csak ezután kattintson a rendelés elküldésére!
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR
A GLS kereső programmal akár most is megnézheti a GLS CSOMAGPONT ÁTVEVŐHELYEK CÍMEIt.
Az áru kiszállításának költségei több részből tevődnek össze. A speciális bélelt boríték vagy karton doboz, a küldemény, az ajánlás és az esetleges utánvétel díja összegződik.
Összegtől, súlytól, mérettől és darabszámtól függetlenül minden csomag kiszállítási díja az alábbiak szerint alakul:
GLS CsomagPontra történő kiszállítás esetén:
Előre utalás vagy bankkártyás előre fizetés esetén: 1490,- Ft. (30.000 Ft rendelési érték felett INGYENES.)
Utánvétes fizetés esetén: 1790,- Ft. (Némely CsomagPonton bankkártyás fizetés is lehetséges!)
Házhozszállítás esetén:
Előre utalás vagy bankkártyás előre fizetés esetén: 1990,- Ft.
Utánvétes fizetés esetén: 2290,- Ft.
Természetesen budapesti üzletünkben személyesen is átveheti rendelését, ekkor csak az áru ellenértékét kell kifizetnie, akár készpénzben, akár bankkártyával.
A feltüntetett árak kizárólag Magyarország területére való kiszállítás esetére érvényesek, az áfát tartalmazzák.
Fizetés bankkártyával vagy átutalással:
A mai internetes kereskedelemben elengedhetetlen, hogy a vásárlóknak biztosítva legyen egy azonnali fizetési lehetőség.
A Simple Kártyaelfogadási rendszer támogatja a VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro és American Express kártyákkal történő fizetést.
Simple online fizetési szolgáltatás: Az OTP Mobil Kft. elektronikus fizetési szolgáltatása.
Ne vesztegesse az idejét és borzolja az idegeit. Fizessen gyorsan néhány kattintással!
Minden tranzakcióval kapcsolatos adattovábbítás SSL (Secure Socket Layer) titkosított csatornán keresztül történik.
A Simple fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
Az általunk kibocsátott számláról Ön emailben kap értesítést. Az emailben található linkre kattintva megtekintheti a kiállított díjbekérőt, és azonnal végrehajthatja az online fizetést is.
Bankkártyás fizetés:
- A vásárlás értéke pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.
- A kártyabirtokosok számára díjmentes a tranzakció.
Banki átutalás:
- Banki átutalás fizetési szolgáltatás keretében a Simple vállalta a banki átutalással történő fizetések teljes körű kezelését fizetéstől elszámolásig.
- A tranzakció elindításának megtörténtéről az értesítés pillanatokon belül megérkezik a Simple-hez, amiről a kereskedő is azonnali értesítést kap, így megkezdheti a rendelés teljesítését.
Bármelyik fenti fizetési mód választása esetén Ön közvetlenül a Simple számára juttatja el a vásárlás ellenértékét. A fizetett összeg megérkezik a Simple bankszámlájára, erről azonnal értesítést kap a Rock Diszkont.
- A Simple-től kapott értesítés alapján történik a megrendelés teljesítése, biztosítva, hogy a termék ellenértéke biztosan meg fog érkezni.
Online fizetés Paypal-lal
- A PayPal a világ legnépszerűbb online fizetési módja, több mint 150 millióan használják a világ 190 országában.
- A kereskedő nem lát banki adatokat a PayPal-lal történő fizetéskor. Ráadásul az átutalt pénz azonnal a címzetthez kerül, nincsenek várakozási idők, mint a banki átutalásoknál (habár itthon már a banki átutalások is felgyorsultak).
- A fizetés az ügyfelek számára ingyenes, de a kereskedők díjat fizetnek.
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Európai Unió által életre hívott Általános Adatvédelmi Rendeletnek (GDPR) való megfelelés miatt az OTP Mobil Kft. SimplePay szolgáltatásához kapcsolódóan a Kereskedői Általános Szerződési Felételek (ÁSZF) kiegészítése szükséges.
Az OTP Mobil Kft. digitális aláírásával ellátott kiegészítés az alábbi linken keresztül elérhető:
GDPR
A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Az elállás joga az üzletünkben történő személyes átvétel, illetve futárszolgálattal vagy postával történő szállítás esetén is gyakorolható.
Vállalkozásunk visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is.
Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!
Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
A Rock Diszkont tiszteletben tartja, és biztonsággal őrzi az Ön személyes adatait. A megadott adatokat bizalmasan kezeljük, csak a vásárlással kapcsolatos célokra használjuk fel, harmadik személynek nem adjuk át.
A megrendelt terméket üzletünkben a nyitva tartási időben személyesen is átveheti.
Amennyiben Ön, mint külföldi állampolgár vagy külföldre szállítással szeretné igénybe venni szolgáltatásunkat:
A kézbesítést a GLS és a Packeta Group országonként eltérő csomagszállító szerződött partnereivel juttatja házhoz. Best Delivery Solution opcióként a lehető legjobb megoldást választja ki a csomag házhozszállítását illetően.
Házhozszállítás (Home Delivery) előrefizetéssel (by prepayment) Česká Republika (CZ), Polska (PL), Románia (RO), Slovensko (SK), Deutschland (DE), Österreich (AT), België (BE), Nederland (NL) = 4990,- HUF
Házhozszállítás (Home Delivery) előrefizetéssel (by prepayment) France (FR), Italia (IT) = 9990,- HUF